Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Βερνίκια νυχιών Seventeen!!! Nail polish by Seventeen..

Γεια σας!!!

Με τα βερνίκια νυχιών σε γενικές γραμμές έχω μια σχέση αγάπης-μίσους. Μου αρέσει πολύ να έχω όμορφα βαμμένα τα νύχια μου, σε έντονες κυρίως αποχρώσεις, αλλά όταν με τη μία λίγο δε θα στεγνώσει καλά το βερνίκι και κάπου θα ακουμπήσω και θα φύγει κανένα κομμάτι τότε εκνευρίζομαι και λέω δε θα τα ξαναβάψω ποτέ. Χαχαχα!!!
Ευτυχώς βρήκα τα βερνίκια της seventeen. Είμαι πολύ ικανοποιημένη και με τα χρώματα και με τη διάρκεια τους. Ειδικά με ένα top coat από επάνω διαρκούν σίγουρα μια εβδομάδα. Εγώ προς το παρόν χρησιμοποιούσα το matte top coat της H&M που σας έδειξα στα αγαπημένα Νοεμβρίου και μου κράτησαν μια βδομάδα! Επίσης τα χρώματα βγαίνουν στα νύχια ακριβώς όπως φαίνεται το χρώμα στο μπουκάλι. Η τιμή τους βέβαια είναι έτσι κι έτσι, γύρω στα 5€.

Στη συλλογή μου έχω αρκετά βερνίκια της Seventeen οπότε ας ξεκινήσουμε!!!

1) Βάση Ασβεστίου και Βιταμίνη Β:

Τα τελευταία χρόνια που την βρήκα μπροστά μου είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτή τη βάση. Επειδή τα νύχια μου είναι αρκετά εύθραυστα με βοηθάει πολύ όταν τη χρησιμοποιώ και γίνονται πιο ανθεκτικά και σκληρά.






2) Μπεζ - Natural color - no. 96:

Το τελευταίο μου απόκτημα. Γενικά δεν τα βάφω σχεδόν ποτέ φυσικά. Μ'αρέσουν τα έντονα χρώματα αλλά είπα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου. Πάρα πολύ ωραίο χρώμα αν θες απλώς να φαίνονται τα νύχια σου υγιή και καθαρά!



3) Κίτρινο - Super shine - no. 259:

Ένα από τα λίγα βερνίκια της seventeen που δε μου αρέσει. Θέλει πάρα πολλές στρώσεις για να βγει το χρώμα καθαρό κίτρινο και χωρίς νερά. Ίσως να έτυχε στο δικό μου μπουκαλάκι, μπορεί να ήταν χαλασμένο εξαρχής. Πάντως σαν χρώμα είναι όμορφο.  




4) Σκούρο πορτοκαλί - Super shine - no. 258:

Πολύ ωραίο πορτοκαλοκόκκινο χρώμα. Φωτεινό και έντονο!





5) Κοραλί - Super shine - no. 233:

Υπέροχο κοραλί, δεν έχω να πω πολλά, η φωτογραφία τα λέει όλα!



6) Κόκκινο - Super shine - no. 339:

Το αγαπημένο μου κόκκινο. Τι λέτε; Δεν είναι υπέροχο;



7) Μπορντό - Super shine - no. 272:

Ένα όμορφο φθινοπωρινό χρώμα! Είναι το πρώτο βερνίκι της seventeen που πήρα μαζί με το 202 (φαίνεται και από τα μπουκάλια τους άλλωστε χαχα).


8) Λαδί - Super shine - no. 322:

Ένα ιδιαίτερο χρώμα. Μου αρέσει για άνοιξη ή φθινόπωρο. Γενικά δεν είμαι fan των λαδί αλλά το συγκεκριμένο νομίζω δείχνει ωραίο στα νύχια. Τι λέτε;



9) Μωβ ανοιχτό -Super shine - no. 202:

Το πρώτο μου βερνίκι όπως σας είπα και πιο πάνω! Απλά το αγαπώ. Το χρώμα είναι εξαιρετικό και με μία στρώση γράφει υπέροχα.


10) Πράσινο-μπλε σκούρο σχετικά - Supreme - no. 92:

Γράφει τέλεια στα νύχια. Έψαχνα για ένα βερνίκι που να είναι αυτό το χρώμα το λίγο πράσινο λίγο μπλε! Κάτι ενδιάμεσο. Το συγκεκριμένο βέβαια νομίζω πως πρασινίζει λίγο παραπάνω αλλά είναι τόσο όμορφο χρώμα!



11) Μαύρο - Super shine - no. 252:

Και με αυτό το βερνίκι έπαθα κάτι ανάλογο όπως με το κίτρινο. Κάνει νερά όταν το απλώνεις στο νύχι και θέλει πολλές στρώσεις για να γίνει μαύρο μαύρο. Ίσως να έτυχε πάλι, ίσως και όχι. Εντάξει το χρώμα, κλασσικό μαύρο.


-Εδώ χρησιμοποίησα για το πράσινο κόκκινο σχέδιο τα 339 και 92 και για το ζιγκ ζαγκ τα 96 και 322. 

Αν θέλετε μπορώ να σας δείξω σε άλλο post πως τα έφτιαξα! Πείτε μου από κάτω αν σας ενδιαφέρει! 

Τα λέμε σύντομα!!!

Φιλιααααα!!!




Κόλλημα σήμερα λέμε!!!




2 σχόλια:

  1. καλησπερα. εμενα τα συγκεκριμενα βερνικια μου φευγουν σε 2-3 ημερες. Το κυματιστο σχεδιο πως το εκανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποπο τόσο μα τόσο καθυστερημένα είδα το μήνυμα. Με συγχωρείς... Αλήθεια; Είναι τα μόνο που μου κρατάνε. το κυματιστό για να το κάνω έκοψα σελοτέιπ με ένα ψαλίδι που έχω σε αυτό το σχήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή