Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Day after day after day... summer make up routine!!!

Γεια σας!!!

Τι κάνετε; Πως περνάτε το καλοκαίρι σας; Πήγατε πουθενά;
Το ξέρω ότι χάθηκα αλλά πλέον επέστρεψα δριμύτερη!!!
Πήγα και δύο βδομάδες φουλ διακοπές Κύθηρα-Ελάτη-Αγκίστρι και μετά λίγες μέρες Θεσσαλονίκη οπότε επιστροφή στη βάση μου πια!!!

Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για το καθημερινό μακιγιάζ που κάνω.  Γενικά στη δουλειά πρέπει να είμαστε ελαφρώς βαμμένες πάντα οπότε είναι κάποια βασικά προϊόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση! Αν και με τη ζέστη δε θα ήθελα να βάζω foundation αλλά πως να καλύψω τα σημάδια οέο... (αν έχετε να μου προτείνετε κάποια αρκετά καλυπτική bb, cc ή αντηλιακή θα σας ήμουν ευγνώμων!!!).

Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά!

1) Αντηλιακή κρέμα Eau Thermale της Avene από τη σειρά Cleanance solaire με δείκτη προστασίας Spf 30:

Προσπαθώ όσο περισσότερο γίνεται να χρησιμοποιώ αντηλιακή κρέμα στο πρόσωπο ως βάση τώρα το καλοκαίρι (καλά καμιά φορά ξεχνιέμαι και δε βάζω τίποτα, αλλά όσο πιο συχνά μπορώ βάζω). Και πάντα προτιμώ τις αντηλιακές που είναι κατάλληλες για δέρματα με τάση για ακμή και με την Avene είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη χρησιμοποιούσα και παλιότερα που είχα έντονο πρόβλημα ακμής επειδή είναι ελαφριά, καθόλου λιπαρή και απορροφάται αμέσως. Εντάξει δεν τη λες και πολύ φτηνή, την είχα πάρει γύρω στα 14-15€ από ένα φαρμακείο αλλά στο διαδίκτυο τη βρίσκεις και με 10€ περίπου.




2) Pro longwear foundation της MAC, νούμερο NC35:

Είναι το αγαπημένο μου foundation ever. Όλο το χρόνο το χρησιμοποιώ απλώς μέχρι τώρα είχα μια άλλη απόχρωση. Τώρα πήρα μία λίγο πιο σκούρα και είμαι μια χαρά. Φυσικά βάζω ελάχιστη ποσότητα στο πρόσωπο και απλώνω με ένα πινέλο πολύ πολύ καλά!!!! Κοστίζει γύρω στα 35€.




3) Compact powder της MD professionnel νούμερο 303:

Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρεία.  Την πούδρα αυτή την πήρα από ένα περιοδικό ( δε θυμάμαι ποιο γιατί πάει και καιρός) και αποφάσισα να τη χρησιμοποιώ τώρα το καλοκαίρι γιατί είναι λίγο πιο σκούρα η συγκεκριμένη από αυτή που χρησιμοποιώ όλο το χρόνο και ταίριαξε με το λίγο πιο μαυρισμένο μου δέρμα.  Την χρησιμοποιώ με ένα πινέλο πούδρας και όχι με το σφουγγαράκι που είχε μέσα γιατί θέλω απλά να μου δίνει μια ματ όψη και όχι κάτι άλλο με τόση ζέστη. Μου άρεσε αρκετά χωρίς όμως να μου δίνει την τέλεια κάλυψη. Αλλά τόσο που ιδρώνω δε θέλω πολλά πολλά στο πρόσωπο μου. Δυστυχώς δεν ξέρω πόσο κοστίζει, υποθέτω γύρω στα 10-12€, αλλά δεν έχω δει πουθενά προϊόντα της και στο site τους δεν μπορείς να κάνεις αγορές. Μήπως ξέρει καμιά σας που θα μπορούσα να τα βρω; Την έχετε δει κάπου αυτήν την εταιρεία;




4) Powder blush της MAC το Melba από τη ματ σειρά:

Πολύ όμορφη ροδακινί απόχρωση. Ένα από τα ρουζ που χρησιμοποιώ όλο το χρόνο αλλά το επέλεξα τώρα το καλοκαίρι γιατί δίνει πολύ όμορφο διακριτικό χρώμα και ταιριάζει με το μαυρισμένο δέρμα. Επίσης το απλώνω με πινέλο για ρουζ και διατηρείται για αρκετή ώρα. Κοστίζει γύρω στα 25€ αλλά το έχω αρκετό καιρό και τώρα άρχισε να τελειώνει πότε τα έβγαλε τα λεφτά του!



5) Pro Longwear eye liner της MAC στο χρώμα Black ice ή liquid eyeliner αδιάβροχο της Essence:

Για το μακιγιάζ των ματιών χρησιμοποιώ μόνο μολύβι ματιών όταν πρέπει να βαφτώ το πρωί και  eyeliner όταν βάφομαι το μεσημέρι για να πάω στη δουλειά. Το Pro longwear eye liner της MAC το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια και είναι ουσιαστικά ένα μολύβι ματιών που διατηρείται εξαιρετικά στα μάτια σαν eyeliner. Το eyeliner της Essence απ' την άλλη ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ από φέτος το καλοκαίρι και το έχω λατρέψει. Είναι πολύ βολικό το πινελάκι του και δημιουργείς εύκολα τη γραμμή στο πάνω βλέφαρο.Επίσης, παρόλο που είναι αδιάβροχο μπορείς να ξεβαφτείς εύκολα με μαντηλάκια ντεμακιγιάζ ή οτιδήποτε χρησιμοποιείς για να καθαρίσεις το πρόσωπό σου και αν κάνεις κάποιο λαθάκι στην εφαρμογή το διορθώνεις πανεύκολα γιατί δε σταθεροποιείται αμέσως. Το μολύβι της MAC κοστίζει γύρω στα 20 € ενώ το eyeliner της Essence γύρω στα 3-4 € (και αξίζει για 20€ χαχαχα).




6) The One by one volum' express mascara, satin black της Maybelline:

Ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ από τον Δεκέμβριο και πλέον μπορώ να πω ότι είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα. Έχει πλαστικό βουρτσάκι με πυκνές πολύ κοντές τριχούλες και είναι φαρδύ στο κέντρο και στενό στα δύο άκρα. Κάνει τις βεφαρίδες μακριές και τισ ξεχωρίζει αρκετά. Καμιά φορά τη χρησιμοποιώ και μόνη της και μου κάνει αρκετά έντονο βλέμα.Μαρέσει πάααρα πολύ και σας είχα μιλήσει γι' αυτήν και στα αγαπημένα Δεκεμβρίου, ρίξτε μια ματιά! Την είχα πάρει από το κατάστημα Micros cosmetics στο Παγκράτι στα 7€.



7) Liquid lipstick της Aden στο νούμερο 8 (Marilyn red):

Το μόνο κραγιόν που χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι, όχι βέβαια σε καθημερινή βάση αλλά αρκετά συχνά. είναι αυτό το liquid lipstick της Aden. Ότι άλλο και να χρησιμοποίησα, ακόμη και κραγιόν της MAC, το ένιωθα κάπως στα χείλη μου και λόγω της ζέστης και του ιδρώτα ένιωθα πως έφευγαν γρήγορα. Όχι όμως αυτό το "μικρό θαύμα" χαχα!!! Το βάζεις και μένει στα χείλη αναλλοίωτο για πάρα πολλές ώρες, ακόμη και αν φας ή πιεις. Το χρώμα του είναι θεϊκό, ένα φωτεινό, φλογερό κόκκινο και έχω παρατηρήσει ότι είναι το πιο υπέροχο κόκκινο κραγιόν για να βγεις φωτογραφίες! Σας το συνιστώ! Θέλω να πάρω και άλλα χρώματα που έχει. Και το βρίσκεις γύρω στα 9-12 € ανάλογα από που θα το αγοράσεις.




8) Real techniques πινέλα:

Και φυσικά δεν αποχωρίζομαι τρία από τα αγαπημένα μου και πιο πολυχρησιμοποιημένα μου πινέλα (sorry αλλά θέλουν πλύσιμο :) ). Για το foundation το expert face brush. Για την πούδρα το multi task brush από το πακέτο "travel essentials" και για το ρουζ το blush brush. Είναι καταπληκτικά πινέλα. Πολύ απαλά και ειδικά το expert face brush κάνει θαύματα. Βοηθάει απίστευτα στην κάλυψη των ατελειών. Το υπεραγαπώ. Εγώ τα πήρα από το εξωτερικό και από ένα ξένο site πριν λίγο καιρό, αλλά και εδώ μπορείτε να τα βρείτε σε διάφορα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το cherrybox, το beautytestbox και το glowbox. Οι τιμές τους για τα μεμονωμένα πινέλα είναι γύρω στα 10-12€ ενώ για το πακέτο "travel essentials" είναι 20-23€.



Αυτά λοιπόν από μένα για σήμερα!!!
Μου λείψατε τόοοσο πολύ!
Ήθελα να αρχίσω το γράψιμο και πάλι!

Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!

Φιλιάααααααα!!!




2 σχόλια:

  1. Αγαπημένο ρουζ το Melba!!!. Σου έχω βραβείο http://womensstuff83.blogspot.gr/2015/10/1-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή