Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Αγορές από το φαρμακείο PharmacyBoutique.gr!!!

Γεια σας!!!

Τι κάνετε; Πως τα περνάτε;

Τον προηγούμενο μήνα πέρασα διάφορα...
Ξεκίνησα και το μεταπτυχιακό!
Έχω αγχωθεί με τις εργασίες και με το διάβασμα και δεν προλαβαίνω τίποτα χαχα!

Δεν ξέρω λοιπόν τι από όλα με επηρέασε και στο πρόσωπο μου έβγαλα αρκετά σπυράκια, κάτι που είχε να μου συμβεί πολλά χρόνια.

Στο παρελθόν, κατά την εφηβεία κυρίως αλλά και αργότερα, πέρασα βαριά ακμή όπου έβαλα τις χίλιες μύριες κρέμες, έκανα άπειρες προσπάθειες με μίγματα που μου έδινε η δερματολόγος, με χημικά πίλινγκ και τα σχετικά. Είδα το πρόσωπο μου σε τόσο άσχημη κατάσταση που αναγκάστηκα να πάρω και θεραπεία με χάπια στο τέλος για αρκετό διάστημα με την καθοδήγηση βέβαια της δερματολόγου μου. Όλα ευτυχώς βελτιώνονται με τον καιρό και με τη σωστή θεραπεία! Οπότε το θετικό μήνυμα της ημέρας, μην σας αγχώνουν και μη σας στενοχωρούν τα σπυράκια, όπως και να έχει θα περάσουν, συμβουλευτείτε τη δερματολόγο σας και όλα θα πάνε καλά! Εμένα μου έχει αφήσει κάποια σημάδια αλλά κατά τ' άλλα το μόνο που μου συνέβαινε είναι να βγάλω 2-3 σπυράκια εκεί πριν αδιαθετήσω.

Οπότε με παραξένεψε αυτή η συμπεριφορά του προσώπου μου.
Χρησιμοποιούσα μια κρέμα που ήξερα από παλιά και μου την είχε συστήσει η δερματολόγος αλλά αυτή τη φορά αποτέλεσμα δεν είδα. Είπα λοιπόν να αγοράσω κάποια προϊόντα από τη σειρά της Frezyderm ac-norm, μιας και σαν σειρά την έβλεπα συνεχώς και ήθελα κάποια στιγμή να τη δοκιμάσω και πιστεύω πως δε θα είναι η δράση της "βαριά" για το πρόσωπό μου.

Έψαξα λοιπόν στο Skroutz, γιατί πάντα ψωνίζω από ηλεκτρονικά φαρμακεία τέτοια προϊόντα και εννοείται βρίσκω τις πιο χαμηλές τιμές ή έστω, επειδή ήθελα να τα πάρω όλα από ένα φαρμακείο, τιμές που να με συμφέρουν και τα βρήκα όλα στο φαρμακείο Pharmacyboutique.gr.

Πολύ όμορφο ηλεκτρονικό φαρμακείο, εύκολο στο να κάνεις εγγραφή και στη χρήση και με πολύ καλές προσφορές. Επιπλέον τους ζήτησα δειγματάκια και είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου στείλουν και δείγματα αλλά και μία συσκευασία σε travel size, 50ml, του Phytokeratine repairing shampoo της Phyto. Επίσης, έκανα την παραγγελία μου Κυριακή και την Δευτέρα είχε δοθεί στο κούριερ και Τρίτη ήταν σπίτι μου! Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση! Τα μεταφορικά για παραγγελίες άνω τον 35€ είναι δωρεάν, εκτός των δυσπρόσιτων περιοχών, ενώ για παραγγελίες άνω των 70€ είναι δωρεάν και η αντικαταβολή. Διαφορετικά το κόστος αντικαταβολής είναι 1,5€ για όλη την Ελλάδα ενώ τα μεταφορικά είναι 2€ εντός Αττικής και 3€ για την υπόλοιπη Ελλάδα, πλην των δυσπρόσιτων περιοχών. Και αν σας βολεύει μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα και απευθείας από το φαρμακείο. Εμένα το κόστος ήταν πάνω από 35€ οπότε είχα δωρεάν μεταφορικά.

Πήρα λοιπόν τα παρακάτω προϊόντα:




Όλα τα προϊόντα Ac-norm της Frezyderm είναι μη φαγεσωρογόνα, δερματολογικά ελεγμένα και χωρίς parabens.

1) Ac-norm normalizing lotion της Frezyderm:

Σαπούνι για το πρόσωπο που να με καλύπτει είχα αλλά επειδή παρατήρησα και αύξηση της λιπαρότητας του δέρματος μου είπα να δοκιμάσω αυτή τη λοσιόν. Είναι αντισηπτική λοσιόν για την περιποίηση του ακνεϊκού και λιπαρού δέρματος. Ολοκληρώνει τον καθαρισμό και ταυτόχρονα προσφέρει σμηγματορρυθμιστική, αντιμικροβιακή, κερατολυτική και καταπραϋντική δράση. Η σύνθεση της είναι εμπλουτισμένη με τον παράγοντα Deepsan, που μειώνει τη δερματική δυσανεξία και τους ερεθισμούς. Συσφίγγει τους πόρους και είναι και ιδανική για ακμή πλάτης όπως μας πληροφορεί η συσκευασία. Είναι κατάλληλη για συχνή σχετικά χρήση μέσα στην ημέρα, 1-3 φορές. Τη χρησιμοποίησα ήδη για καμιά δεκαριά ημέρες και έχω να παρατηρήσω ότι μυρίζει πολύ ωραία, καθαρίζει καλά το πρόσωπο, δεν το αφήνει ξηρό, δεν ένιωσα καθόλου να με τραβάει και φαίνεται σαν να μην έχει οινόπνευμα ( λογικά οφείλεται σε αυτόν τον παράγοντα Deepsan). Πραγματικά δεν αισθάνθηκα καμία ενόχληση ή τσούξιμο στο δέρμα όπως με άλλες αντίστοιχες λοσιόν. Αντίθετα μου φάνηκε αρκετά δροσιστική. Είναι στα 200ml και κόστιζε 11,89€ από 19,81€ που είναι η αρχική της τιμή και ήταν από τις χαμηλότερες τιμές που βρήκα στο Skroutz.



2) Ac-norm total control cream της Frezyderm:

Είναι μία κρέμα που προσεγγίζει συνολικά τα παθογόνα συμπτώματα της ήπιας, μέτριας και σοβαρής ακμής. Μειώνει τη φλεγμονή, καταπολεμά το βακτήριο της ακμής P.Acnes, ρυθμίζει τη λιπαρότητα δίνοντας ματ αποτέλεσμα, βελτιώνει κύστες, ουλές και ομαλοποιεί την όψη της ακνεϊκής επιδερμίδας. Η σύνθεση της αποτελείται από φυτικά εκχυλίσματα που έχουν ανάλογη αποτελεσματικότητα των φαρμακευτικών μορίων χωρίς ανεπιθύμητες όμως ενέργειες και ερεθισμούς. Περιέχει ένα πρωτοποριακό συνδυασμό Ακακίας και Σαλικιλικού οξέος που προσφέρει κερατόλυση στην επιφάνεια της επιδερμίδας. Επίσης είναι για καθημερινή χρήση 1-3 φορές την ημέρα.  Και αυτή ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ εδώ και 10 μέρες περίπου. Κανει καλή ενυδάτωση.  Είναι πολύ ελαφριά σαν υφή και απλώνεται ωραία. Δε μου άρεσε πολύ η μυρωδιά της αλλά ok θα την αντέξω! Ακόμη είναι νωρίς για να δω αποτελέσματα.  Θα σας ενημερώσω σε σλλο post όταν θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Χρειαζόμουν μια ενυδατική κρέμα καιμου άρεσε που βελτιώνει κύστες και ουλές αλλά για να δούμε αν όντως θα χει αποτέλεσμα. Είναι στα 50ml και την αγόρασα 11,86€ από 19,76€ και ήταν και πάλι από τις πιο χαμηλές τιμές που την βρήκα.



3) Ac-norm tinted cream της Frezyderm:

Παλιότερα μου είχε δώσει η δερματολόγος μία φαρμακευτική κρέμα με χρώμα που με είχε βολέψει τόσο πολύ ώστε δεν χρησιμοποιούσα  foundation καθόλου. Εκείνη, πούδρα και ρουζ και τέλος. Δυστυχώς αυτή η κρέμα δε βγαίνει πια και έτσι συνέχισα να χρησιμοποιώ foundation αλλά πάντα έψαχνα κάτι έστω και λίγο φαρμακευτικό για να βοηθάει μεν στα σπυράκια αλλά να καλύπτει και τα σημάδια και τις κοκκινίλες. Όταν λοιπόν είδα αυτή την κρέμα είπα γιατί όχι, ας τη δοκιμάσω. Είναι μία έγχρωμη επικαλυπτική κρέμα για την ακνεϊκή επιδερμίδα. Καλύπτει και αντιμετωπίζει τα παθογενή συμπτώματα της ήπιας, μέτριας και σοβαρής ακμής. Έχει αντιμικροβιακή και καταπραυντική δράση ενώ ταυτόχρονα ρυθμίζει την έκκριση του σμήγματος για ματ αποτέλεσμα. Με φυσικά χρώματα και αντηλιακά φίλτρα. Είναι για συχνή χρήση. Τη χρησιμοποιώ κι αυτή γύρω στις 10 μέρες και μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά. Σίγουρα δεν είναι τόσο καλυπτική όσο ένα foundation αλλά το χρώμα της ταιριάζει στο δέρμα μου, το κάνει ομοιόμορφο καλύπτοντας τις κοκκινίλες και με μία πούδρα από πάνω παραμένει ματ το πρόσωπο μου για πολλές ώρες. Βάζω και τοπικά στα πιο έντονα σπυράκια λίγο foundation και όλα καλά! Χωρίς πούδρα δε θα έλεγα ότι δείχνει ματ το πρόσωπο αλλά δεν την νιώθεις βαριά και σίγουρα δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα να εμφανιστεί. Θα συνεχίσω τη χρήση της και θα σας πω. Την αγόρασα 13,75€ ενώ αρχική τιμή έχει 22€ και είναι στα 50ml.



4) Ac-norm medilike effect, type 2-moderate acne της Frezyderm:

Το τελευταίο προϊόν από τη σειρά Ac-norm που αγόρασα είναι αυτή η κρέμα που αποτελεί μια εναλλακτική επιλογή φαρμακευτικών αγωγών. Μιμείται τη δράση της κλασσικής θεραπείας για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της ακμής Τύπου 2 (μέτρια-φλεγμονώδης-βλατιδοφλυκταινώδης) χωρίς τη χρήση φαρμακευτικών μορίων. Μου άρεσε η ιδέα να χρησιμοποιήσω κάτι εναλλακτικό. Θα φανούν τα αποτελέσματα εν καιρό. Βέβαια προς το παρόν δεν μπορώ να πω ότι έφυγαν τα σπυράκια αλλά σίγουρα δεν "φούντωσε" περισσότερο το πρόσωπό μου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί 1-3 φορές την ημέρα. Κόστισε 13,75€ από 22€ και είναι 50ml.



5) Σαπούνι Πρόπολη της Apivita:

Έχω ακούσει πολλά καλά λόγια για την Πρόπολη και είπα να ξεκινήσω να τη χρησιμοποιώ αγοράζοντας ένα σαπούνι. Έχει 99% φυσική σύνθεση και είναι το πρώτο σαπούνι που λάνσαρε η APIVITA το 1979 με το χαρακτηριστικό μαύρο ( καφέ σκούρο βασικά) χρώμα. Καθαρίζει και προσφέρει αντισηψία στην επιδερμίδα προσώπου και σώματος χωρίς να ξηραίνει ρυθμίζοντας τη λιπαρότητα. Ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει γιατί έχω άλλο για να πλένω το πρόσωπο μου αλλά όταν το κάνω θα σας ενημερώσω. Έκανε 3,75€ από 5€.



6) Βιταμίνη D3:

Τέλος πήρα και ένα πακετάκι D3 βιταμίνη που μου σύστησε ο γιατρός γιατί είναι λίγο χαμηλό το επίπεδό της στον οργανισμό μου. Αλλά αυτό φυσικά πρέπει για να το δεις να κάνεις συγκεκριμένες εξετάσεις που σου δίνει ο ενδοκρινολόγος. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να παίρνουμε συμπληρώματα διατροφής και extra βιταμίνες χωρίς λόγο και χωρίς να μας το συστήσει κάποιος γιατρός. Αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι να ακολουθούμε μια σωστή διατροφή.



Αυτές ήταν λοιπόν οι αγορές μου. Στο σύνολο κόστισαν 64,10€ ενώ όλα μαζί στις αρχικές τους τιμές θα μου κόστιζαν 100,73€. Επομένως, πιστεύω ότι έκανα καλή επιλογή τιμών!

Και αυτά είναι τα δειγματάκια που μου έστειλαν!!!




Ελπίζω να μη σας κούρασα!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!

Φιλιάαααααα!!!


8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα τους, με γεια σου!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Πολύ ωραία παρουσίαση! Θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν η total control χρησιμοποιείται για κρέμα ημέρας και προσφέρει αρκετή ενυδάτωση; Ή χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις έξτρα κάποια άλλη ενυδατική κρέμα; Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Λοιπόν εγώ τη χρησιμοποιώ ως κρέμα ημέρας. Γενικά θεωρώ ότι ενυδατώνει, τουλάχιστον το δικό μου πρόσωπο, όσο θα ήθελα συνήθως, απλώς μου έχουν τύχει και στιγμές που θα ήθελα κάτι λίγο πιο ενυδατικό, αλλά μάλλον αυτό οφείλεται στην ατμόσφαιρα αν είναι πιο ξηρή. Γενικά όμως μετά από αρκετή χρήση (ακόμη χρησιμοποιώ την total control τη μέρα και την medilike effect το βράδυ) είμαι πολύ ικανοποιημένη. Βγάζω σπάνια σπυράκια πλέον ενώ όταν τις ξεκίνησα είχα ένα θεματάκι. Ελπίζω να σε κάλυψα! :D

      Διαγραφή
    2. τέλεια θα την δοκιμάσω κ εγώ! σ ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα ηθελα να σε ρωτησω ποια αριβως ειναι η αποχρωση της εγχρωμης κρεμας που εδειξες παραπανω... γιατι ψαχνω παντου και δεν κυκλοφορουν δειγματα δυστυχως της συγκεκριμενης κρεμας!!! επειδη εχω ανοιχτη επιδερμιδα, ανησυχω μηπως και ειναι αρκετα πιο σκουρα η αποχρωση.. ευχαριστω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Με συγχωρείς που σου απαντάω τώρα αλλά τώρα είδα το σχόλιο σου. Λοιπόν η κρέμα αυτή βγαίνει σε μία απόχρωση που είναι κανονική γιατί κι εγώ έχω αρκετά ανοιχτή επιδερμίδα. Το χρώμα που παίρνω συνήθως σε πούδρες ή foundation είναι το light/medium.Δεν ξέρω αν σε βοηθάω με αυτό. Βέβαια για να είσαι σίγουρη αν σου ταιριάζει το καλύτερο είναι να ψάξεις μήπως καταφέρεις να βρεις ένα δειγματάκι της και βλέπεις. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο! :)

      Διαγραφή