Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Hello, my friend, hello..

Γεια σας!

  Το όνομά μου είναι Μαργαρίτα και είμαι 29 χρονών. Πριν λίγους μήνες μετακόμισα στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη όπου μεγάλωσα και υπεραγαπώ. Ακόμη δεν έχω προσαρμοστεί πλήρως αλλά όλα πάνε καλά!

  Μέχρι πρότινος δεν ασχολούμουν ιδιαίτερα με καλλυντικά, μαλλιά και όλα τα σχετικά. Αλλά τα τελευταία χρόνια άρχισε να μου αρέσει πολύ η ενασχόληση με όλα αυτά τα "γυναικεία" θέματα! Επίσης πριν λίγο καιρό ξεκίνησα να παρακολουθώ κάποιες κοπέλες youtubers που ασχολούνται με τέτοια θέματα και μου άρεσε πολύ η ιδέα να φτιάξω κι εγώ ένα αντίστοιχο blog.

  Θέλω να σας υποδεχτώ λοιπόν στην απόπειρα μου να φτιάξω ένα blog όπου θα μοιράζομαι μαζί σας την εμπειρία μου από τη δοκιμή διάφορων προϊόντων, τις αγορές μου και γενικότερα καθημερινά πράγματα. Κάθε ανάρτηση θα την συνοδεύω με ένα αγαπημένο τραγούδι. Ελπίζω να σας αρέσει η προσπάθειά μου και να μοιραστείτε κι εσείς μαζί μου όλα όσα σας αρέσουν και σαν ενδιαφέρουν και έτσι να μάθω από εσάς και εσείς από μένα!


Καλή αρχή λοιπόν!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου