Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Zampple Φεβρουαρίου (1ος μήνας)!!!

Γεια σας!!!

Τι κάνετε; Πως περνάτε;
Εγώ είμαι πολύ πολύ χαρούμενη γιατί μετά από αρκετούς μήνες με ξαναπήραν στο πολυαγαπημένο μου Zampple!!!

Το Zampple είναι μια λέσχη καταναλωτών και αν θέλετε να μάθετε περισσότερα πατήστε εδώ!!!!!

Με πήραν λοιπόν και πριν λίγες μέρες πήγα να γραφτώ και να πάρω τα πρώτα πραγματάκια!!!

Τα πράγματα που πήρα είναι τα εξής:




1) Καθαριστικό για το πάτωμα με άρωμα λουλουδιών της Klinex.

Το δοκίμασα μια φορά. Έχει πολύ ωραίο και διακριτικό άρωμα.

2) Amita πρωινό.

Ακόμη δεν το δοκίμασα αλλά στο αγόρι μου, που το πήρε κι εκείνος, άρεσε πολύ. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;

3) Κρέμα μπαλσάμικου με ρόδι της Τοπ.

Ακόμη δεν το δοκίμασα. Πήραμε και την απλή κρέμα μπαλσάμικου. Στο site της Τοπ έχει απ' ότι είδα συνταγές οπότε θα δοκιμάσω κάποια από εκεί.

4) Μαλακό κίτρινο τυρί με γέμιση τυρί Philadelphia της Sottilette.

Δεν έχω λόγια! Υπέροχο μαλακό τυρί με σούπερ γέμιση Philadelphia. Το δοκίμασα σε τοστ, πάνω από μπιφτέκι και λιωμένο σε πιτούλα με μανιτάρια. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο ! Αναρωτιέμαι αν μπορώ να το βρω σε κάποιο σούπερ μάρκετ. Δεν την έχω ξαναδεί αυτή την εταιρεία.

5) Χειροποίητη μαύρη σοκολάτα με κόκκινα φρούτα με το όνομα "Κόκκινη Πλατεία" της εταιρείας Θ. Βεσσαλά.

Ωραία σοκολάτα χωρίς πολύ έντονη γεύση. Όσοι ξέρετε το τσάι "Κόκκινη πλατεία" από τους "δρόμους του τσαγιού" ε αυτή η σοκολάτα περιέχει τα υλικά που έχει και το τσάι γι' αυτό μάλλον λέγεται και κόκκινη πλατεία!!

6) Γάλα με Muesli και κομμάτια σοκολάτας έτοιμο γεύμα από τα ΑΒ.

Δε θα σας πω ψέμματα δεν είχα προσέξει την ετικέτα και το πέρασα για γιαούρτι, το είδα όταν έφτασα σπίτι και απογοητεύτηκα λίγο. Αλλά τελικά με διέψευσε. Μεγάλη ποσότητα, χορταστικό και πολύ νόστιμο στη γεύση.

7) Ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral-B.

Αυτή την πήρα για το αγόρι μου γιατί εγώ έχω ήδη μία. Μπορώ να πω ότι την ευχαριστήθηκε!

8) Λακ μαλλιών για πολύ δυνατό κράτημα Studio Pro της L'oreal.

Την έχω χρησιμοποιήσει κάποιες φορές. Δυνατό κράτημα δε λέω αλλά όχι και το πιο δυνατό που έχω δοκιμάσει. Έχει πολύ ωραίο άρωμα.

Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια μου!
Πως σας φάνηκαν;
Εσείς γνωρίζατε το Zampple;
Αν θέλετε να γραφτείτε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email μου για να πάρουμε και οι δύο πόντους: candy0452@hotmail.com.

Τα λέμε σύντομα!!!

Φιλιάααααααα!!!!

Υ.Γ. Ακούστε το τραγούδι! Το έχω λατρέψει!!!


4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα γράφεις μικρή μου! Κρίμα που δεν είμαι στην Αθήνα να το δοκιμάσω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Helene μου!!! Ναι ρε κρίμα, είναι φοβερή εμπειρία!!!

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσες αγορές! Να τις χαρείς κορίτσι μου.... Την οδοντόβουρτσα από oral-B θα ήθελα να δοκιμάσω γιατί έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Stroumfita μου!!! Να τη δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία! Είναι πολύ καλή και νιώθεις πολυ καθαρά τα δόντια μετά! ^_^ ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή