Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

One week trial vol.2

Γεια σας!!! Καλό φθινόπωρο!!! Τι κάνετε;

Το ξέρω, το ξέρω πως χάθηκα και έχω πολύ πολύ καιρό να γράψω... Λίγο το μεταπτυχιακό και το διάβασμα, λίγο η δουλειά, λίγο οι ετοιμασίες για το γάμο (ναι ναι παντρεύτηκα!!!) δε θέλει πολύ. Άφησα το blogάκι μου παραπονεμένο...

Ο γάμος έγινε, το μεταπτυχιακό και η δουλειά συνεχίζονται και εγώ είμαι και πάλι εδώ και πιστεύω πως θα καταφέρω να γράφω συχνότερα πλέον!!!! 😊😊😊

Λοιπόν, σήμερα θα σας μιλήσω για την πολυαγαπημένη μου Mia 2 από την Clarisonic. Την έχω από τα Χριστούγεννα του 2015( ναι την έχω δοκιμάσει για περισσότερο από μία βδομάδα φυσικά χαχα) και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα της στο δέρμα μου είναι εκπληκτικό. 

Ας μιλήσουμε καταρχήν για αυτό το μαγικό μηχάνημα! Είναι μία ηλεκτρική συσκευή όπου η κεφαλή της κάνει παλμικές κινήσεις και χρησιμοποιεί υπερήχους για τον καθαρισμό του προσώπου. 
Ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ από τη στιγμή που την πήρα και σε συνδυασμό με το σαπούνι προσώπου της Bioten για λιπαρό δέρμα, δύο προϊόντα από τη σειρά της Frezyderm Ac-Norm και ένα τονωτικό νεράκι με τεϊόδεντρο από τη Lush (για το οποίο θα σας μιλήσω άλλη φορά) καθάρισε το πρόσωπο μου από ότι σπυράκι είχα.
Και κατάλαβα ότι με βοήθησε πολύ γιατί για ένα διάστημα σταμάτησα να τη χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, ε άνθρωπος είμαι κι εγώ βαριόμουν κάποιες φορές 😜, και άρχισα πάλι να βγάζω σπυράκια. 

Η χρήση της είναι πολύ εύκολη και είναι κατάλληλη και για μέσα στο ντους. Αφού βρέξεις το βουρτσάκι βάζεις επάνω λίγο σαπούνι προσώπου και την ενεργοποιείς. Έχει δύο επίπεδα έντασης, εγώ το έχω στο πιο δυνατό, και η λειτουργία της είναι χωρισμένη σε 4 τμήματα τα δύο πρώτα των 20 δευτερολέπτων και τα δυο τελευταία των 10 δευτερολέπτων. Ξεκινάς από το μέτωπο για 20 δευτερόλεπτα, μετά σε ειδοποιεί και για άλλα 20 δευτερόλεπτα βουρτσίζεις τη μύτη, το πηγούνι και το άνω χείλος και μετά πάλι με ειδοποίηση καθαρίζεις για 10 δευτερόλεπτα το ένα μάγουλο και για 10 ακόμη δευτερόλεπτα το άλλο μάγουλο. Επομένως, σε 1 μόνο λεπτό έχεις ένα απόλυτα καθαρό δέρμα!!!

Πλέον τη χρησιμοποιώ συνήθως δύο φορές τη μέρα. Μια το πρωί όπου κάνω τη διαδικασία μια φορά και μια το βράδυ όπου ακολουθώ την όλη διαδικασία δύο φορές για να νιώθω απόλυτα καθαρό το πρόσωπο μου.

Στην Ελλάδα τη βρίσκετε στα sephora. Η συσκευασία που είχα πάρει εγώ ήταν η συλλεκτική που βγήκε σε συνεργασία με το ίδρυμα Keith Haring και δεν υπάρχει πλέον αλλά μπορείτε να τη βρείτε στο κλασσικό λευκό της χρώμα και σε κάποια ακόμη χρωματάκια. Η τιμή της είναι 150€ αλλά πιστέψτε με τα αξίζει και με το παραπάνω!

Επίσης υπάρχει και η Mia fit που είναι μία αντίστοιχη συσκευή σε πιο μικρό μέγεθος, αυτή βέβαια κοστίζει κάτι παραπάνω, 220€ θαρρώ (!) και υπάρχει σε δύο χρώματα στα sephora, ροζ και γαλάζιο. Και φυσικά βρίσκεται ανταλλακτικά βουρτσάκια και πάλι στα sephora γιατί θέλει ανά 3μηνο να αλλάζεις το βουρτσάκι, εντάξει η αλήθεια είναι ότι δεν την αλλάζω τόσο συχνά την κεφαλή. Υπάρχει μια ποικιλία κεφαλών, για ευαίσθητο δέρμα, για τους πόρους, για λάμψη και μια για όλους τους τύπους δέρματος, την οποία και "φοράει" η συσκευή όταν την αγοράσεις. Εγώ αυτή παίρνω και προς το παρόν δεν έχω δοκιμάσει κάποια άλλη κεφαλή. Η τιμή τους είναι γύρω στα 25€ αλλά είχε τύχει να πάρω ανταλλακτικά με μια προσφορά που είχε η sephora με την κάρτα μέλους της και τις πλήρωσα γύρω στα 20€.

Παρακάτω θα δείτε μερικές φωτογραφίες της δικής μου συσκευής!!!



Για πείτε μου εσείς έχετε ακούσει για το Clarisonic; Το έχετε δοκιμάσει ή μήπως έχετε δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο; ( νομίζω η clinique βγάζει κάτι τέτοιο). Ποια είναι η άποψη σας αν την έχετε δοκιμάσει;

Αυτά για τώρα!!!
Τα λέμε σύντομα!!!
Φιλιάαααα!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου